tisdag 9 juni 2015

150609.

Jag saknar mina vänner och min familj!
Jag vill ha de här hos mig och omkring mig nu..
Allt hade varit så mycket lättare om allesammans hade bott här i Malmö med omnejd! För jag trivs ju här nere men det är ju inte 100% utan de närmsta!
Har precis pratat med Lovisa som nu är i Oslo och vi har försökt planera in så mycket som möjligt tillsammans i sommar! 
Gaaah, ångest inför sommaren har jag! Här nere har jag typ två-tre nära nära vänner som jag kan umgås med dygnet runt om det skulle behövas. Men det är liksom inte som de jag har hemma som älskar att göra spontana grejer en ljus sommarnatt.. För det är ju NU alla fantastiska dagar, kvällar och nätter är!

På torsdag drar jag hem och jag ska verkligen lyckas klämma in allt som gör mig lycklig fram tills jag är tillbaka här på måndag morgon igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar