söndag 13 december 2015

151213.

Klubbfest igår kväll efter våra hemmamatcher. Herr A vann, vi förlorade med 3-2 (glada över en pinne in) och herr B förlorade. Trots våra förluster var stämningen på topp och vi var typ 20 personer i en liten tvåa. Käkade julbord och spelade musikquiz innan partystämningen drog igång. Vid halv två var det dags att dra ut. Jag, Victoria, Emma, Anders, Albin, Nils och Marcus hamnade på Etage där vi skakade våra lurviga till fyra imorse! Riktgt kul var det!








Nu ska jag slappa en stund till framför skidor på tv. Sen ska jag ta tag i dagen och åka till Evelina på luciafika med massa rara brudar. Ska bli så mysigt! Sen behöver jag nog börja packa inför julen hemma i Kholm för veckan är fullspäckad med grejer!

Men, måste önska er Glad Lucia med dagens absolut bästa Luzia!

Har ju blivit värsta grejen i laget med Zlatan av flera olika anledningar. Så pass att jag fått smeknamnet Zlatanna! Och igår när jag gick och servade under matchen hör jag tjejer från bänken skrika "Kom igen nu Zlatan, kom igen nu Zlatanna!" Hahaha, hade svårt för att låta bli att bjuda på största smilet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar