fredag 18 december 2015

151218.

Nu har jag, Diana och Emma officiellt tagit jullov från b-uppsatsen! Hade seminarium imorse och vi fick väl egentligen inga påbackningar utan vår handledare kunde bara konstatera att vi kommit långt. Så vi unnar oss lov till 29 december nu! Fantastiskt skönt.. Förra julen satt jag med psykologihemtenta hela tiden! Lite skillnad nu!

Så när vi slutade idag tog jag och Diana en fika på stan och sa hej och god jul till varandra!
Såhär god var den..

Nu har jag en checklista att pricka av här hemma innan jag åker hem imorgon bitti (med mellanlandning för match i Falköping)..
Och ikväll ska jag först och främst hämta minibuss, sen ska jag gymma med Rebecka med efterföljande myskväll hemma hos henne då hon har sambofritt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar