söndag 13 december 2015

151213.

Rundade av helgen med luciafika med alla mina absolut närmsta tjejkompisar här i Malmö! Evelina, Diana, Victoria, Linn, Rebecka, Ida och Linda.
Först möttes vi upp på Stortorget för att se Malmös lucia. Så mysigt!
Sen gick vi allihopa hem till Evelina för fika. Skumtomtepannacotta, saffranskladdkaka, julskinka, rödbetssallad och julmust - bland annat! Åt mig mer än mätt vill jag lova..

Om mindre än en vecka sitter jag hemma i Katrineholm och får vänta in julen med mina nära och kära där hemma! Men tills dess ska jag suga ut det sista julmyset här med bland annat julbord med styrelsen på tisdag!
Dock ska jag vara lite seriös i veckan också med bland annat b-uppsatsen och imorgon har jag första mötet med min praktikplats till våren. Ska bli spännande att se hur det är där!

Nu är det dags att släcka mina två blå för imorgon bitti ska jag jobba det troligtvis sista passet det här året!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar