onsdag 3 februari 2016

160203.

Måste avreagera mig nu (stor varning för ett väldigt tråkigt och negativt inlägg!).. Jag blir irriterad och sjukt opepp på folk som inte kan acceptera att även jag, sjukt positiva och sprudlande Anna, kan ha riktigt dåliga dagar och vara på dåligt humör.. Även fast de dagarna är väldigt väldigt få, typ så få att de går att räkna på två händer på ett år, så dyker de ibland upp. Idag, eller rättare sagt ikväll, är en sån kväll!
Det går inte att alltid ensam lyfta andra med min positiva energi, framför allt inte när man inte får någon respons på det och inte pallar eller orkar!
Jag har haft alldeles för mycket att göra den senaste tiden, inte varit hemma ensam och inte gjort någonting förutom när jag sover. Känner mig yr, illamående, trött som ett as dygnet runt och bara rent opepp på det mesta, dessutom fick jag ont i halsen idag också. Dags att se varningssignalerna och sätta stopp. Imorgon har jag BARA praktiken och tvättid.. Ska inte göra något annat!

Riktigt negativt inlägg men så får det vara..
Tänkte lägga upp en bild här på mig när jag ser lite halvt opepp ut men ALLA bilder jag har i mitt fotoalbum har jag ett leende på.. Så det blir ingen bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar