fredag 19 februari 2016

160219.

Då har jag nu sportlov! Det har inte hänt sedan 2008, innan jag tog studenten.
Ska bara jobba onsdag eftermiddag och torsdag morgon hos barnen, annars har jag det helt ledigt. Nästan för bra för att vara sant. Och det kommer så passande just nu med mitt mående och blodtryck.

Efter jag jobbat ikväll tog jag mig hem till Eve som bjöd på köttfärssås och pasta. Sen slappade vi i soffan hos henne tills det var dags för henne att dra och jobba och jag åkte hem och la mig i sängen direkt. Välbehövligt efter en dag på föreläsning i Stadshuset. Mycket av det som förlästes om kunde jag redan tack vare min uppväxt och en pappa i kommunfullmäktige och kommunstyrelse.

Men, imorgon, första dagen på lovet blir det till att tvätta och gå en långpromenad och sen runda av kvällen med drinkkväll med Vicky!

Nu, sova!

Lånade Eves båtmössa (?) förut. Kände mig supercool!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar