söndag 21 februari 2016

160221.

Hade en supertrevlig kväll hos Vicky igår med henne, Eve (innan hon började jobba 22) och Albin. Vi gjorde sangri, Strawberry daiquiris och hemmagjord pizza. Sen tittade vi på mello och spelade Geni. (Gissa vem som vann?)
Vi hade tänkt dra och bowla eller spela shuffleboard men jag varken orkade eller hade råd, och inte de andra heller. Så vid 23:45 hoppade jag på bussen hem och somnade riktigt gott strax efter tolvslaget. Imorse vaknade jag pigg och glad vid 9. Sen bestämde jag mig, dumt nog, för att rensa bland alla mina kläder. Man ångrar sig alltid lika mycket halvvägs. Så, jag pausade rensning i halvtid ungefär för en två timmars pw med Rebecka. Skönt för kropp och själ!
Nu ligger jag lite lätt avslagen i sängen och tittar på film, och det lär jag nog göra resten av kvällen mellan omgångarna då jag måste fortsätta med klädrensningen.

Sangria

Daiquiris 



Före rensning

Efter rensning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar