tisdag 12 april 2011

crash and burn.

Jag måste klaga av mig lite.
Tv4 sänder hockeymatcher stup i kvarten halva dygnet känns det som, i alla fall nu i slutspelet (så långt kan jag inte undvika att hänga med att det är).
Jag är helt, totalt, ointresserad av hockey förutom när landslaget spelar typ OS. Vilket är var fjärde år, tillräcklig dos för min hockeymättnad.
Hur f*n kan det komma sig att hela slutspelet av hockey ska sändas på tv4 när inte exempelvis volleybollslutspelet ens får ett inslag i sporten? Det är orättvist och tråkigt.
Jag tycker att det är dags för medier att lyfta fram fler sporter mer och inte vissa sporter massa.
Därför lyfter jag fram www.katrineholm-vk.nu som min egen hemsidestolthet.
Jag gillar inte hockey, kom det fram ordentligt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar