söndag 24 april 2011

i maybe bad but i'm perfectly good at it.

Nu är det efterfest efter efterfesten..
Jag, Tobias och Danne sitter och pratar hemma hos mig. Lovisa har crashat i sängen. Med smeknamnet "kuken".. Det är med mycket kärlek vi säger det.

Grym kväll. Urartning både hit och dit.
Schysst med gratis inträde till Harrys två kvällar i rad tack vare sm-guldet. Det är så det ska vara. Men nu tänker jag inte dricka en droppe alkohol (tills valborg, sisodär ungefär en vecka). Ska försöka kurera min förkylning. Men det har lätt varit värt all utgång den här helgen, sen i onsdags.

God natt kära vänner. Avslutar med några väl valda ord.
Ibland kan man ångra vissa saker man gjort, men det går ju liksom inte att ändra på det.
Jag känner mig dum mot en person i den här staden, just det hade jag velat göra om. Även fast den här personen antagligen inte har en aning om att jag varit dum. Det man inte vet mår man inte dåligt av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar