torsdag 28 april 2011

keep it cool.

Jag sov ikapp några timmar inatt.
Somnade 20,15 igår.. Och sov till 08,30 imorse. Suveränt var det.
Sen har jag jobbat hela dagen.
Skulle styla idag på lunchrasten och visa min brännbollsskicklighet (som faktiskt finns) och drämmer till bollen, samtidigt glider slagträt ur handen på mig och flyger lika långt som bollen. Som tur var stod inget barn i vägen, men alla mina arbetskamrater såg det. Tur att chefen inte var på plats, skämtåsido.. Jag tar ett annat trä och kör igen för att behålla min brännbollsheder, den här gången skyddar sig alla barnen bakom varandra. Fast den här gången går det bra som fasen och jag imponerade lite till på mina elever. Jag är fröken brännbollskung på Strångsjö skola just nu.

Nahe, pannkaka eller stuvade makaroner eller nåt annat till kvällsmat och matlåda?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar