söndag 24 april 2011

the whole world stops.

Jag älskar sådana här kvällar.
Från början idag hade jag verkligen inga planer, mer än att möjligtvis slänga mig i soffan och irritera mig själv över disken i köket, utan allting är impulsivt.
För det första så ringde Ida tidigare idag och frågade om jag ville hänga med henne Miche och Ben på bio.. Så vi såg Red Riding Hood, och den var faktiskt bra, jag brukar normalt vara anti mot overkliga filmer..
Cyklade hem från bion och verkligen njöt av vädret och livet. Smsar med Lovisa och drar till dom som är ute vid Krämbolsstugan och eldar och har det härligt. Blev väl ungefär tre timmar där ute.

Det är sådana här kvällar som alltid blir bäst.

Imorgon ska jag lära Ida och Ben att spela golf, det kan bli rätt spännande.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar