tisdag 26 april 2011

you're all i need.

Ida och Ben har fått lära sig golf idag, och deras personlig pt var jag, självklart.
Jag blev imponerad, mestadels av Ida som aldrig testat förut.. Ben har ju spelat rätt mycket lät det som..
Trevligt var det i alla fall.

Spenderade eftermiddagen vid Fågeltornet. Då fick Miche följa med också när hon slutat jobba.
Grillade korv, njöt av (sommar)värmen och fotade.
Bättre dagar går knappt att få.
Hela den här veckan och helgen har varit perfekt verkligen. Hade inte bytt ut någonting och ångrar ingenting.

Nu fixar jag en liten grej som jag tänkte ge Ida och Ben imorgon natt som en överraskning när vi åker till flygplatsen för säga hej då till Ben som åker hem till Aussieland. Det lär bli tufft att se honom åka på många sätt, även för mig men inte minst för Ida. Vi får helt enkelt göra det bästa av saken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar