tisdag 2 oktober 2012

do not forget your books.

Ganska bra disciplin gällande pluggandet idag måste jag säga. Slutade vid halv fyra och fram till för ca 35 minuter sedan hade jag pluggat i ca 2,5 timmar. Hade tänkt plugga oavbrutet hela eftermiddagen men eftersom jag ALLTID är sjukt trött när jag kommer hem efter jobbet så somnade jag i soffan med boken på magen. Måste nog äta mer vitaminer och införa flera promenader så min trötthet försvinner. För jag behöver all tid jag har. Det går liksom inte att sova bort tid, men vad ska man ta sig till när man är sjukt trött?
Har iallafall tagit en liten paus nu. Ska se svenska hollywoodfruar. Det är liksom min lilla belöning att se de program i veckorna som jag följer. När det är slut sen ska jag sitter någon timma till framför datorn och böckerna. Vill bli klar med tre av fem frågor ikväll.

Imorgon jobbar jag bara 8:30-12:00.. Sen drar jag upp till Stockholm för att besöka riksdagen plus ett snabbt tittin på vårt centrala kansli. Det ska bli en rolig dag. Ser fram emot det otroligt mycket.. Men, vad tror ni att jag kommer göra dit och hem på tåget? Just det... Plugga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar