torsdag 4 oktober 2012

i am glad that it will be over.

Gårdagskvällen på riksdagen var suverän. Precis som jag hade hoppats på. Våra fyra riksdagsmän/kvinnor (Walburga Habsburg Douglas, Peder Wachtmeister, Lotta Finstorp och vår talman Per Westerberg) var med oss, guidade oss och diskuterade politik med oss. En helt enkelt suverän kväll.
Efter besöket blev jag och Kristina kvar på riksdagen för ett möte med vår ombudsman i Södermanland, Marie. Vi hade ett väldigt bra möte utifrån informationen hon kunde ge oss och vi gick därifrån med huvudena högt hållna med vetskapen om vad vi nu ska göra som nästa steg.

När jag vaknade imorse vaknade jag med feber. Ingen höjdare och här ligger jag ju kvar i sängen. Jag avskyr att vara sjuk. Men ingen rast ingen ro för det, även fast det kanske vore det allra bästa eftersom jag tror jag har feber för att jag är alldeles för utmattad och stressad (men vad vet jag?!).. Nåväl, torsdagen har börjat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar