lördag 6 oktober 2012

rock the night.

Drog in 900 spänn idag trots allt. Kändes långt ifrån så bra. Men härligt resultat!
Grejerna som inte blev sålda har jag kastat eller skänkt bort. Vill inte släpa in skiten igen och vill inte sitta på en loppis igen.

Eftersom alla lådor och kassar med grejer stod i vardagsrummet så har jag vantrivts totalt här inne.. Nu är allt borta och jag har och håller fortfarande på att plockar och gör snyggt. Vill ha ordning och reda och jag är, innerst inne en ordningsam person, men stör någonting min ordning kommer snart allting bli kaos. Nu kan jag äntligen starta om från början. Passade även på att möblera om. Har en liten fetisch för att möblera om.

Imorgon hade jag egentligen tvättid men får nog hoppa över den. Blir istället ett möte i Nyköping klockan 14, sen antar jag att vi ska ordna lite inför måndagens frukostkampanj.

Nej, fryser sjukt mycket. Ska göra mig lite varm choklad, och tända fler ljus. Myslördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar