söndag 7 oktober 2012

so so what, i am still a rockstar.

Vilken tur att detta är MIN blogg, här får JAG skriva och tycka precis vad JAG vill. Vill man inte läsa det JAG skriver eller tycka som JAG tycker kan man kila vidare till en annan blogg. Tack för ordet.

För att inte individer ska reagera och kunna påpeka att detta handlar om dom kallar jag dessa för hen eller andra oidentiferbara "namn".
Jag är sjukt jävla vidrigt irriterad på situationen som uppkommit och stört besviken på individen i fråga. Hen vet mycket väl om att hen har gjort fel och saker och ting måste lösas! Ändå fortsätter diverse andra individer, som inte har med saken att göra, att hetsa om det.. Med ett allvarligt ord inblandat. Detta gör mig ännu mer besviken och detta stryker bara under, i mina ögon, att hen har gjort fel..
Att påstå att jag, tillsammans med ett par andra, har agerat felaktigt i denna situation gör mig extremt tveksam till hur människor i samhället ser på saker och dessutom väldigt ledsen. Vad är rättvisa? Själv anser jag att, jag tillsammans med ett par andra, inte kunnat hantera det på något annat sätt.
Tack för ordet återigen.

Behöver en extra insatt tid hos min psykolog efter detta (ja, jag har faktiskt en)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar