torsdag 14 mars 2013

130314.

Har strax lunch. Tänkte gå och införskaffa nya vitaminer och sådana där bra grejer. Det är så bra nu på Heimstaden för här äter vi alltid frukost tillsammans (annars är jag duktig på att slarva med det), men då får jag också tillfälle att regelbundet äta vitaminer. Så jag ska gå och leta fram det bästa som Apoteket här.

I eftermiddag blir det After Work med Sara, Inga och Maria (lägg märke till att jag inte skrev mamma, mamma!).. Vi ska gå ut och käka och ha lite trevligt.
Sen är det hem och bums i säng för imorgon bitti går tåget 7:26 mot Karlstad.

Jag lovar att bli mer aktiv här. Det som hindrar mig är nog att jag har sjukt svårt att komma på rubriker. Därför börjar jag nu med att bara skriva dagens datum. Enklast så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar