tisdag 12 mars 2013

i am here.

Visst ja, jag har en blogg som bör uppdateras ibland.

Ligger i soffan och kommer på olika projekt jag ska ta tag i i vår. Det är här jag är som mest effektiv. Ska bland annat måla om min vita fula byrå. Den ska bli svart, lådorna ska också målas i griffeltavlafärg så man kan skriva på dom.. Coolt som tusan. Sen ska jag beställa nya handtag - som ser ut som dalahästar. Kanske kommer på något mer snyggt.
Sen håller jag på att komma på massa bra idéer för pappas 60-årsfest. Den kommer bli riktigt bra.

Har haft styrelsemöte med MUF Kateineholm ikväll. Vi diskuterade lite olika frågor som vi ska få fart på. Dags att det händer grejer på den fronten.

Ska ta och packa inför fredag-lördag i Karlstad. Det är årets möte för moderater i Sverige. Kommer träffa många bekanta ansikten. Det ska bli roligt. Sen blir det fest på hemmaplan på lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar