onsdag 20 mars 2013

130320.

Jag är så trött på detta väder. Känns som om jag börjar bli mer och mer deprimerad för varje flinga som faller. För ett är sedan var det vår vid den här tiden.
Tror också att jag blir mycket tröttare på morgnarna pga det här. Idag lyckades jag sova till 7:10 - jag börjar 7:30! Men jag hann, var till och med först på plats. Det kan man inte beskylla mig, att jag är långsam!
Tröttheten kan ju också bero på att jag låg och läste till tolv, det ska jag inte göra.

Ikväll väntar faktiskt ingen läxläsning som jag haft alla onsdagar sedan november. Har lyckats göra en lista över de andra som också får vara med och ta lite ansvar. Så jag ska till Lovisa och kolla film. Bara vara, som vi lyckas alldeles utomordentligt med. Förutom att tristessen tar överhand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar