onsdag 6 mars 2013

fire.

Åh, jag gick precis och la mig i sängen - dödstrött.. Då så kommer jag på att serien jag följer (typ den enda just nu), Chicago fire, börjar klockan 22:00. Reprisen av den går fredagar 00:05 och då är jag inte vaken efter en lång arbetsvecka. Dessutom visar inte tv3play serien. Så, nu ska jag ligga här i två timmar och försöka hålla mig vaken.

Har annars varit på veckans läxläsning i eftermiddag. Direkt efter den åkte jag på ett annat möte. En gammal volleybollkompis, Lotten, ska skriva c-uppsats inom miljö och hade därför idag en diskussionsgrupp om källsortering. Jag tycker det är roligt att källsortera faktiskt, och jag gör det mer än gärna. Dock inte för att miljön främjas utan mest för att det SKA sorteras.. Så vi var fem tjejer som satt och diskuterade om massa frågor. Det var kul. Inte minst kul att hjälpa Lotten med uppsatsresearch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar