måndag 18 mars 2013

130318.

Är stört trött. Har varit på massage efter jobbet, det vanliga axlar och rygg på en halvtimma hot stone massage. Det kan jag verkligen rekommendera, avslappning av högsta nivån!
Efter det slängde jag mig in i bilen och styrde till Malmköping tillsammans med Fredrik. Där var det förbundsstämma tillsammans med moderaternas styrelse i Södermanland. Det var intressant, speciellt när man får de senaste nyheterna från riksdagen genom talmannen och riksdagskvinnan..

Sen kom jag hem och var väldigt hungrig. Då hade jag önskat mest i hela världen att det stod varmt god mat klar på bordet. Nej, sätter istället på pasta och det blir en halvdan kombination, som jag inte äter upp. Dessutom har jag dragit på mig min favvotröja som jag igår sprutade parfym på, som dessvärre luktar som en föredetta pojkvän. Ibland är det lite obehagligt att associera dofter med personer. Så här ligger jag i min säng, trött, hungrig, i en tröja som luktar minnen, min bil låter konstigt när jag kör den och ute är det -15 grader och snöar.
Ibland är livet bra, eller hur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar