onsdag 8 maj 2013

130508.

Jag har tittat på hockeyn hela kvällen. Var lite lätt orolig när det stod 2-1, att Norge skulle kvittera. Men icke, 5-1 blev det till slut och varje mål kändes jäkligt bra. Sverige kanske har en chans ändå? Framför allt nu när bröderna Sedin verkar flyga in också.
Jag är sjukt taggad för att åka upp på tisdag och se matchen mot Danmark tillsmmans med pappa. Egentligen är jag inget hockeyfan, men när det kommer till landslaget är jag riktigt inbiten! Det gäller näst intill alla sporter..

Nu är det långhelg!
Har hunnit vara på gymmet, på löpbandet, 50 minuter idag. Sen har jag bara slappat.
Imorgon blir det gymmet igen, tillsammans med Zana, sen ska vi nog renovera och fixa hemma hos dom.
Börjar så, berättar mer om långhelgen allt efter den kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar