onsdag 22 maj 2013

130522.

Mitt i veckan. Snart är det helg igen. Helgen kommer bli superbra, har redan den känslan. Börjar med fotboll i Eskilstuna, om August blir frisk (+ lite shopping) tillsammans med Isabel.
På lördag ska jag först till frissan och göra iordning en fin frisyr inför kvällens 60-årsfest pappa ska ha i Smedjan.
Det ska bli jätteroligt att ha den och träffa alla människor som kommer. Dessutom ska Lovisa hjälpa till att servera, vilket är en bonus för mig. Plus att mina älskade kusinbarn Hampus och Emma kommer från Malmö. Ska pussa massor på de hela kvällen.
Sen kommer kvällen/natten avslutas på bästa vis, inga fler kommentarer på det.

Idag blir det däremot massage direkt efter jobbet, sen ska jag hem till Lovisa och greja med vårt lilla projekt.

Awesome onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar