onsdag 15 maj 2013

130515.

Gårdagen började på bästa sätt, pigg och glad. Fortsatte med jobb till halv fyra. Sen åkte jag och pappa upp till Stockholm för att göra det han fick av mig i födelsedagspresent. Åt på resturang Clas på hörnet. Kan jag verkligen rekommendera. Jag åt lammracks, somrig och fräscht.
När vi hade ätit upp åkte vi genom Sthlm, bland annat förbi adressen i Vasastan som mormor är född på för att kolla. (Mormors pappa byggde huset så det var lite roligt att se det).
Sen vidare mot Globen och hockey-vm! Satt på rad sju så näst intill första parkett. Chansade innan matchen på vem som skulle göra första målet i Sverige.. Gissa självklart D Sedin, och så blev det! Min grej det där!
Matchen var bra, de två sista målen gjordes precis nedanför oss. Sjukt kul!

Men, trött som en sengångare kom jag hem vid halv ett och somnade som en stock.

Ikväll bjuds det på lite gym. Efter det ska jag umgås lite med Zana och Isabel. Vi har säkert massor att prata om!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar