fredag 24 maj 2013

130524.

Det är helg. Den kanske mest efterlängtade på länge.
Ikväll har jag umgåtts med Isabel. Och Zana hann vara med till Vingåker för att gå på outleten. Jag hittade det jag ville ha, ett par skor, till betydligt billigare peng än vad jag tänkt mig. Lovely!

Imorgon ska jag till frissan och fixa en fin frisyr till morgondagens fest i Smedjan. Det känns extra lyxigt att fixa håret, det gör man ju vanligtvis inte till fest.
Till festen kommer det ca 50 pers. De mest efterlängtade är så klart Carola, Lasse, Hampus och Emma från Malmö. Gudars vad jag ska passa på att pussa på Hampus och Emma. Mina små sötbarn.

Kommer inte hänga på festen så länge för senare på kvällen kommer mr. hit och umgås.
Bättre helg får man leta långt ner i säcken för att hitta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar