måndag 27 maj 2013

130527.

Jag har haft en mysig helg.
Det var så kul på pappas fest. Allt blev riktigt lyckat och mitt "tal" som jag och Lovisa filmat fick positiv respons.
Vi drack massa vin och blev lite lulliga.
Runt elva, halv tolv, kom min privata taxi och vi åkte hem.
Hela söndagen var ett enda stort mys. Precis som en söndag borde vara.

Ikväll har jag hunnit med att äta middag tillsammans med Linda. Vi hade massor att prata igen oss om från när jag slutade ute i Strångsjö. Det var väldigt nödvändigt. Sen fick jag snabbt träffa Sara och lilla bebis-Saga också. Så söt!

Sen hann jag med en sväng till gymmet tillsammans med Zana också. Nu är jag i sånt mood som betyder att jag inte vill sitta här i soffan utan funderar på att ta en sen kvällspromenad. Och har jag den känslan brukar det bli så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar