måndag 4 november 2013

131104.

Ibland är det bra med mycket bortamatcher! Jag, Maria och Ida kom på den briljanta idéen igår på vägen hem från Falköping att när vi ska spela mot Värnamo borta den 15 dec att åka till Ullared dagen innan och bo kvar! Ida bokade hotellrummet vi ska bo i ikväll så nu är det spikat! Fi fan så fantastiskt!
Så familjen Härnström lär för första gången i världshistorien få julklappar från Gekås! Haha.. Kan väl inte bli annat än bra!

För övrigt har jag varit hemma idag. Ont i halsen och en gnutta feber när jag vaknade imorse.. Jag ogillar att vara hemma och vara sjuk, blir otroligt rastlös. Imorgon blir det jobb igen eftersom det skulle raseras lite om jag inte kommer.

Har även riktigt ont i tummen efter gårdagens rejäla stukning. För att vara en riktig hypokondriker så kan jag tala om att jag har ont i 1. Tummen 2. Axeln (antagligen den gamla skadan tillbaka pga av att axeln är för överrörlig av allt servande och smashande, har för några är sedan behandlats av sjukgymnast med tejpning, rehabträning och akupunktur) 3. Mitt knähelvete. Ett äkta hopparknä.. Den rehabträning ska vi inte tala om.
Så.. Nu har jag fått klaga lite och förhoppningsvis fått lite empati från läsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar