torsdag 28 november 2013

131128.

Jaha, nu var det färdigpackat och jag är redo för att kliva på bussen mot Österrike i Norrköping imorgon bitti. Lite nervös är jag, men det släpper nog så snart bussen börjar rulla.

Käkade middag ute med Maria ikväll. Det var roligt att vi hann få ihop en träff. Det var mycket trevligt. Vi avrundade träffen med lösgodis och massage hemma hös mig. Maria pluggar till sjukgymnast och där ingår ju självklart massage. Jag är mer än gärna testkanin. Bland det bästa som finns är en redig ryggmassage! Tack för det Maria.
Det är himla bra att mina närmsta tre vänner är blivande sjukgymnast, blivande hudvårdsterapeut och en frisör. Man måste ju se till att skaffa sig vänner med kunskaper. Skämt å sido, de är intebara därför de är mina närmsta vänner..

Nehe, dags att gå och lägga mig, klockan står på 5:35! Avrättning för en hemskt morgontrött person..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar