lördag 9 november 2013

131109.

Sitter hemma och kollar igenom alla bilder som tagits i sommar. Jag hade en riktigt bra sommar när man tänker efter. Och nu har hösten varit otroligt deppig och ensam, då känns sommaren ännu bättre. Ibland vill jag spola tillbaka tiden, och ibland  spola framåt. För här, där jag är nu.. Vill jag inte vara. Det enda som händer utöver ensamma hemmakvällar är volleyboll. Minns knappt när jag umgicks sist med en kompis? Har ju typ inga kompisar kvar i den här staden heller, så det är ju inte så konstigt.
När jag är deprimerad försöker jag boka upp något roligt att göra och se fram emot. And so I did! Jag och Ebba åker på fotbollsgalan på måndag i Globen! Det om något kan inte bli annat än fantastiskt! Den ensamma lördagskvällen blev lite bättre!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar