söndag 8 juni 2014

140608.

Powerwalkar och bloggar samtidigt! Snacka om att blanda nytta med nöje!
Idag har varit en helt fantastisk dag med Emelie i Stockholm. Kände att jag behövde en spontan tripp dit till henne! Vi hade det jättemysigt och gjorde typ turistgrejer! Tog en sightseeingbåt runt Djurgården bland annat..

Efter att jag kom hem vid sju så har jag varit riktigt rastlös! Har tagit ut en opumpad fotboll, som var värdelöst, har stått och chippat en stund med golfklubbar och boll, och nu tänkte jag lägga mig och kolla film - men nej usch. Alldeles för rastlös! Så nu är jag ute och går! I shorts! 21:45!

Om någon katrineholmare känner sig träffad med att vara spontan, gilla att göra knasiga grejer på obekväma tider och som inte vill sitta inne hela sommaren så kan den personen vänligen höra av sig till mig! 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar