måndag 16 juni 2014

140615.

Lång dag!
Vaknade sjuk. Ont i halsen, hes och igentäppt i näsan. Sov länge. Sen åkte jag med Lovisa till deras sommarstuga och där låg vi bara i en solstol hela eftermiddagen.
Ikväll har jag umgåtts med Fia och Julia. Blev en pizza i Stadsparken och sen lite jordgubbar hemma hos Julia! Så mysigt och trevligt.

När jag kom hem vid elva kom jag på att jag ska göra fläderblomssaft. Så, nu, en timme senare är den klar. Nu ska den bara stå och gosa till sig i fyra dagar!

Imorgon åker jag och Lovisa först en sväng till Söderköping och smultronstället! Sen skiljs vi åt på eftermiddagen. Hon åker till Oslo och jag till Malmö! Jag ska bara ner en sväng och hem igen på onsdag. Men jag hoppas verkligen inte att det tar 6 månader tills vi ses igen. Det borde det i alla fall inte göra!

Har haft en toppen-kompis-helg!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar