lördag 14 juni 2014

140613.

Dagen började med skolavslutning ute i Ö. Vingåkers kyrka för strångsjö skola. Kul att träffa alla! Och otroligt glad blev jag över alla kramar och glada tillrop! Så fina barn, och även föräldrar och inte minst lärare.. Blev en bit tårta med lärarna efter avslutningen!

Haft en mysig fredagskväll med Emelie och Christian som är på besök i Kholm över helgen! Vi har käkat pizza, pratat massor och kollat film! Jag tycker om dom!

Sen fick jag mig en promenad hem genom sommarnatten. Mycket tid för att grubbla och filosofera över tider som varit i stan, ställen man kopplar till olika minnen och så vidare. Väldigt fridfullt!

Nu ska jag slockna för imorgon blir en lång, och förhoppningsvis fantastisk dag, med Idas student och sen utgång med Lovisa och den andra Ida!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar