söndag 29 juni 2014

140629.

Idag tog jag och mamma en tur till Vingåker och factory. Där var vi inte ensamma. Vad gör svensken en lönehelg mitt i den iskalla och reniga sommaren? Shoppar billigt!
Jag fick i alla fall med mig en "sommar-dunjacka" hem. En sådan jacka som typ alla har nuförtiden. Den behövs den här sommaren.
På vägen hem från Vingåker tog vi "bakvägen", runt Tisnaren. Det kändes härligt att se gamla barnställen från när vi hade sommarstuga i Tisnarbaden.

Nu väntar en intensiv vecka. Mjukstartar imorgon med att vara ute på golfbanan klockan 9 för att fixa någonting som ännu är lite oklart inför tisdagens ProAm. Kommer vara ute på golfbanan eftersom det är tävling resten av veckan, i stort sett all ledig tid.. Och på tisdag drar jobbet igång på riktigt och så ser hela juli ut.
Slut på sovmornar för en tid framöver - det tar emot i en morgontrötts persons liv.

Och för att avrunda veckan på ett fint sätt så tycker jag att folk borde ta åt sig detta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar