onsdag 1 oktober 2014

141001.

Shit, 1 oktober.. Två dagar kvar till tentan. Jag försöker verkligen läsa all tid jag har. Men, det är viktigt att låta det sjunka in emellan också och då passar det ypperligt att jobba. Framför allt så kommer jag upp på morgonen (hemma senast 8:30) och kan sätta igång då. Idag passade jag dock först på att handla direkt efter jobbet, vilket också är skönt eftersom det knappt är något folk där så pass tidigt. 
Nu ska jag snart dra iväg och jobba igen. Sen har jag träning direkt efter. (Som jag längtat efter att träna under halsflussperioden!) Skulle också ha kollat MFF-Olympiakos hemma hos Rebecka och Alex ikväll (typ 500 m från där matchen spelas live) men kände att jag inte skulle få ro till det när jag vet att böckerna ligger här hemma och väntar så jag avbokade det. Tråkigt nog. Dock har vi bestämt att vi ska se en annan match, live, innan säsongen är slut.

Ha en fin, höstlig, onsdag gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar