fredag 3 oktober 2014

141003.

Jag har som jag skrev tidigare en gigantisk tvätthög som jag faktiskt såg fram emot att ta hand om ikväll. Jag hade hunnit lägga i två maskiner och gick ner för att hänga upp de i torkskåpet och i torktumlaren och lägga i fler. Då möter jag en annan som bor i huset och han berättar att när han skulle hämta sin tvätt stod två män där och letade bland hans tvätt och försökte ta sig in i tumlaren(!) Han frågade vad de höll på med och de svarade att de inte pratade svenska. Sen vad jag förstod det som hade de mer eller mindre knuffat ut honom och han ringde polisen. Polisen hade varit där och männen var borta. Men! Hur taggad blir jag då på att tvätta tror ni? Inte så väldigt. Men. Jag var tvungen att tvätta mina grejer och i tvättmaskinerna är det inte lika lätt att ta tvätten - så, nu hänger jag ALL min tvätt på tork här i lägenheten. KAOS! (Gick över till maxi och köpte tvättställ!) Heeeelt galet. Bilderna nedan är inte all tvätt, har två maskiner kvar nere i tvättstugan. 
Jag blir så arg och irriterad.
Så, nu tänker jag få ner min tvättmaskin från Katrineholm och börja tvätta i min egen lägenhet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar