onsdag 8 oktober 2014

141008.

Har ätit och vilat här hemma en stund nu. Snart är det dags att gå och jobba. Ska faktiskt promenera dit idag då Ida hämtar upp mig efteråt och åker med och tränar.

Käkade spaghetti och köttfärssås till lunch som jag gjorde häromdagen. Jag gör alltid mycket mat så jag kan frysa in matlådor (asbra att ha!). Men, jag har ett problem nu. Det känns som om jag har förätit mig på pasta! Och pasta äter jag typ varje dag. Blir nästan äcklad av tanken nu att äta pasta igen (lär säkert försvinna inom ett par dagar). Men, vad äter jag istället? Det står helt stilla i huvudet. Igår åt jag ris, så fine visst finns det alternativ. Men vaaaad annars?
Jag vill ha nya maträtter! Tips tips tips! Innan jag blir galen.


1 kommentar:

  1. Potatis? Röda linser? Bönor? Sallad? Grönsaker? Du kan ha mycket tillbehör istället för pasta, raring :)

    SvaraRadera