måndag 20 oktober 2014

141020.

Blev en lång dag idag också.
Jobb, skola, volleyboll-styrelse-festplanering, träning och nu på bussen hemåt. Däremellan har jag hunnit hem och ätit ett par gånger..

Kvällen skulle egentligen ha blivit ännu längre då jag hade fått ta en annan buss hem från hallen men Kerstin, kungen, kunde skjutsa mig (vi är sjukt olagliga) en bit så jag kunde hoppa på en annan buss och jag är hemma typ 25 min tidigare! Värt! Får ge tillbaka på något bra sätt en annan gång.

Känner av att halsen börjar krångla igen och det har jag verkligen verkligen inte tid med så jag låtsas som ingenting..

Imorgon då.. Jobb både morgon och eftermiddag och under dagen tar jag en tur till Helsingborg för att gå med Johanna på en rättegång i rent utbildningssyfte. Ska bli spännande för jag har aldrig varit på en rättegång. Denna handlade om grov rattfylla.

Så, nu är det bara hem och duscha och hoppa i säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar