måndag 3 november 2014

141103.

Hade PPU imorse som gick bra.. Eller, det är liksom bara något som ska avverkas. Och det är gjort för den här terminen nu. Dessutom inser jag mer och mer hur mycket jag ogillar att "spela teater" eller "låtsas vara någon annan". Herregud vad jag måste öva på det. Usch..

Nu ligger jag hemma och slötittar lite på tv. Har pluggat och sovit under dagen.
Det här med min sömn alltså. Det finns inte en chans överhuvudtaget att jag kan hålla mig vaken under dagen om jag bara är hemma. Jag låg och pluggade och ögonen såg tillslut i kors. Sen sover jag typ tre timmar och vill inget hellre än att fortsätta sova. För lika trött är jag nu igen vid halv sju på kvällen. Dessutom spelar det ingen roll om jag sovit mycket eller lite natten innan.. Jag är så trött på att vara trött!

Väntar in träningen nu som börjar 20:15. Känns dock segt att ge sig ut och cykla i mörker och blåst. Men! Volleybollen är lite för rolig för att struntas i pga det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar