söndag 9 november 2014

141109.

Den här helgen alltså. Den har varit superbra. Massa fräsch och glad energi har jag laddat upp med nu. Tänk att så "lite" kan göra så mycket för en persons humör. Nu är mitt humör uppe i topp. Men, ska inte ropa hej, saker och ting kan ändras snabbt. (Himla glädjedödare!)

Har fått en jätterolig förfrågan eller mer önskan om att kunna hjälpa till nyss och jag hoppas verkligen att jag kan få den saken att klaffa. Det vore ju toppen! Ska göra mitt yttersta!

Imorgon börjar nya kursen. Den här gången kör vi terminen ut inom psykologi. Ska bli superspännade men säkert lika tufft och krävande. 
Dessutom är dagen imorgon fullspäckad med jobb, skola, jobb, träning. Är i stort sett hemifrån 7-22:30 imorgon. Halleluhja! 
Därför ska jag sova nu. Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar