söndag 23 november 2014

141123.

Spelade typ årets tråkigaste match igår. Vi mer eller mindre körde över våra motståndare och fick inte mycket tillbaka. Det är skittråkigt att spela sådana matcher!
Men, en mycket viktig vinst såklart för att vinna serien och få spela vårettan i vår! Dit ska vi!

Igår kväll träffades jag, Maria och Kerstin hemma hos Maria och käkade och drog ut sen. Och det verkligen spöregnade när vi cyklade ner på stan. Och vad passar inte bättre då än att Maria "känner vakten" och vi får gå in direkt och slippa stå i den 20 meter långa kön. Fantastiskt! Det är min melodi!


Nu är det söndag igen då.. Lite halvt sliten har jag kollat på tv och dåsat i sängen sedan jag vaknade. Men, nu ska jag ta tag i mig själv och bli hämtad av Ida för att hänga med henne och en till tjej på innebandy. Ingen är gladare än jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar