onsdag 11 april 2012

bumpy ride.

Bra dag
Vaknade 7,00 och satte igång att tvätta. Nu är hela min lägenhet full med tvättade kläder som hänger oj torkar.
Vid 12 vad jag på medarbetarsamtal med chefen. Ett mycket positivt sådant.
13-17 jobbade jag. Jag var grillmästare för barnen skulle få grillad korv till mellis. Det tog ett tag men tillslut tog sig elden och det blev korv.

Efter jobbet har jag umgåtts med August faktiskt. Han var med ner till volleybollträningen. Sen handlade vi mat och åt ihop.
Fick också ett glädjebesked då mamma berättade att jag kan åka till Göteborg och Kal & Ada första helgen i maj. Paaaaarteey!

Nu ska jag försöka sova i soffan. Börjar 6,30 imorgon. Åh vad jag ser fram emot det, eller inte.
Något som jag dock ser fram emot är är att Ida ska ta med mig ut och rida i skogen på eftermiddagen. Fett coolt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar