söndag 22 april 2012

one week.

Lat söndagskväll. Förutom tvätten, disken och det andra jag har plockat med här hemma. I övrigt har jag suttit i soffan. Skulle ha fått besök, men det får bli en annan kväll istället.

Imorgon ska jag förhoppningsvis hinna se KSKs premiär hemma på Backavallen. För att 1, Jag och Jenny har lovat Alex det. 2, August är med och spelar. 3, Sanjin har lovat målkalas.
Dock har vi möte på jobbet, men jag hoppas jag kan smita tidigare. Ska prata med chefen.

Tog sprutan hos Britta ikväll också. Och själva sticket är ju absolut inga problem (jag är inte nålrädd). Men det där som ska in i kroppen sen både gör himla ont och känns olustigt. Man sprutar ju mer eller mindre in cancer i kroppen. Det känns obehagligt, men jag hoppas det hjälper. Ska ta spruta nr 2 runt midsommar och nr 3 i oktober, sen är jag klar och ska förhoppningsvis aldrig kunna få livmoderhalscancer..

Tänkte visa bilderna på de smycken jag köpte av Monika i fredags. Dock fanns inte ett armband och en ring med på hennes hemsida.. Örhängena fick jag ju dock eftersom jag var värd. Ja, jag gillar saker som glittrar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar