fredag 6 april 2012

dont ever stop doing does things you do.

Nu har jag plockat, städat och bakat inför imorgon då jag får besök av sju snygga tjejer för påskmiddag och förfest inför safiren. Det är knappt så vi får plats runt bordet men finns det hjärterum finns det stjärterum.
I övrigt idag vaknade jag och 8 andra Katrineholmsmufare upp i en etta i Eskilstuna. Skulle ha kampanjat idag men det blev lite ändrade planer. Igår umgicks vi iallafall men lite Eskilstunafolk, kollade film bland annat. Det var väldigt trevligt.
Innan vi for till E-tuna upplevde jag en av de häftigaste mötena i mitt liv, kan dessvärre inte skriva mer om det nu men så småning om kommer ni få veta vad min lycka är baserad på.

Ikväll var jag, mamma och pappa ute vid Långhalsen för påskmiddag med farmor, faster, kusin och hans fru. Mycket gott och mycket trevligt.
Fick också bästa påskpresenten av mamma. Gantklockan jag önskade mig till min födelsedag. Kärlek

Snart dags för sömn. Påskafton kommer bli toppen, känner det på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar