söndag 29 april 2012

do you even understand.

Jag så otroligt nöjd över MUF helgen i Nyköping. Det mest fantastiska vi fick vara med om var att finansminister Anders Borg höll lite tal för oss. Det var honom jag syftade på för någon månad sen som jag fixat dit. Det var verkligen en ära att få honom att göra en MUF grej. Det ingår liksom inte i en ministers jobb att åka på och vara med i MUF. Anders är grym, dessutom - all credd till hans familj, framför allt Sanna och Ludvig.
Höll dock på att svimma av innan han skulle komma..
Vi är några som sitter ute och luftar oss. Hör någon jag aldrig förut sett säga mitt namn bakom min rygg "Anna, jag är från polisen" och så visar han upp sin bricka. Vad faaan tänker jag då.. Det första jag tänkte på var att någon i min familj dött typ, hemskt var det. Sen tänkte jag, "Eller har jag gjort något kriminellt?!"
Sen visade det sig iallafall att han var en säpokille (coolt som fan!) som ville kolla runt på säkerheten innan Anders kunde komma. Puh.

Vill iallafall lyfta fram alla katrineholmare som var med och ägde stället totalt i helgen, alla är helt fantastiska.. Jenny, Alex, Olle, Ida, Fredrik, Viktor, Julia, Filippa, Ebba, Emma (vi räknar henne fortfarande även fast hon blivit flenare), Filip, Therese, Christophe, Sandra, Madde och Ludvig. <3

Nu har jag iallafall packat väska nummer två för den här veckan. Imorgon styr vi kosan mot Örebro och Pontus och Sjöbergs residens.
Men innan det måste jag sova, för imorgon jobbar jag och sliter mellan 7,30-15. Tacka gud för ob!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar