fredag 27 april 2012

good friday.

Det blir bara värre och värre på armen, där jag tog sprutan... I söndags! Hur länge ska jag behöva ha ont? Mamma tycker att jag är larvig, men det gör ont! Ungefär som om jag fått ett getingstick. Ska lyckas klara mig igenom två sprutor till, tack och lov är nästa inte förens midsommar..

Nu har jag iallafall packat, plockat med grejer och diskat. Hade målat naglarna snyggt också, men då kom jag självklart på att jag hade disk kvar. Fuck those nails så att säga. (läser några av mina elever detta så svor jag aldrig). Får måla om dom imorgon. Avskyr verkligen att handdiska. Finns det någon slags Gud där ute så får jag en bänkdiskmaskin i födelsedagspresent om drygt två veckor. (Jag vet att du läser detta du såkallade "Gud") du vet vem du är.

Imorgon kväll, för att skriva något positivt, så blir det bio för halva slanten. Jag, Jenny och våra mammor (!) ska se The Lucky One med Zac Efron. Ska dregla lite över honom tänkte jag. Efter bion köper mamma och jag med oss mat hem och dreglar lite över Anton Hysén och Lets dance. Vi har fritt från allt testosteron imorgon kväll.

Nu ska jag läsa några kapitel ur Mari Jungstedts Den farliga leken. Åttonde och sista boken om kommissarie Knutas vid gotlandspolisen. Håller tummarna för en nionde, annars dör jag lite smått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar