måndag 16 april 2012

you give me fever.

Jag är sjuk. Var tvungen att sjukanmäla mig imorse, vilket verkligen tar emot för jag tycker om att jobba. Har i alla fall feber, ont i halsen, ont i huvudet och är tjock i bihålor. Har mått bättre med andra ord. Imorgon ska jag ringa till vårdcentralen för att kolla mitt öra, som inte riktigt blivit bra sen förra gången, och möjligtvis halsen också.
Var i alla fall tvungen att byta däck idag, så var iväg på det men det var jobbigt att röra på sig.

Jag blir otroligt uttråkad av att bara ligga hemma och dega, är en alldeles för aktiv person för det. Så idag har jag fixat med lite mufgrejer, kollat lite grejer inför volleybollcupen Kal & Ada vi ska åka på i Göteborg först helgen i maj och annat praktiskt. Fortsätter med sånt imorgon också.

Sjukt sugen på att spela volleyboll - med raraste vännerna, i Gbg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar