fredag 4 april 2014

140404.

Fredagen spenderade jag tillsammans med min basgrupp i Lugnet, en stadsdel här i Malmö. Det är nämligen så att vi ska skriva ett arbete om Lugnet utifrån en socionoms synvinkel ungefär.. Därför gick vi runt i den iskalla kylan hela dagen och försökte supa in så mycket hur Lugnet är som möjligt.
Blev även fika, shopping och lunch på det.
När jag kom hem vid tre-fyra så somnade jag rätt ordentligt i min säng och vaknade strax innan sju. Jag var dödstrött, tror det kan bero på den lilla förkylningen som ligger och lurar..

Ikväll skrev jag lite på min del av arbetet och så har jag kollat på film som jag hade på datorn. Och nu, halv elva är jag trött igen.

Morgondagen får bestå av lite plugg, en långpromenad (om vädret tillåter) och middag hemma hos Clara tillsammans med de andra i gruppen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar