tisdag 8 april 2014

140408.

Det var nog bra att jag tog en dag i sängen idag för nu känner jag mi betydligt piggare. Imorgon blir det skola igen.
Har varit produktiv nu på kvällen (jag gör alltid mest saker på kvällen).
Jag har, äntligen, kunnat ansöka om csn igen eftersom jag fått in mer än 0,5 hp nu. Kom igen csn, krångla inte igen för jag behöver verkligen pengar!
Sen skickade jag också in val av vårdcentral här i Malmö.. Den lappen har typ legat och skräpat här i några veckor..
Plus att jag har pluggat lite.
Sist men inte minst har jag skickat en lista till mamma på vad för grejer jag vill att de tar med ner nästa vecka. Listan blev lång och jag tror att bilen blir för trång. Men men. Lite viktigt får de med sig i alla fall! Och viktigast är naturligtvis teven! Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar