torsdag 24 april 2014

140424.

Jag har ikväll haft den bästa kvällen på väldigt länge. Det är kvällar som denna som jag förstår varför jag valt att bo i en större stad än Katrineholm.
Jag, Clara och Johanna var på tv-inspelning av Robins ikväll med Björn Skifs, Edda Magnasson och Tobias Persson (visas på lördag på SVT1 21:00!)
Först var det mat, hamburgare och ett glas vin. Väldigt trevligt och vi hann prata om allt mellan himmel och jord.
Sen var det då dags för inspelningen. Först är det en publikuppvärmare som snackade och frågade var folk i publiken var från.. Då är det två personer i publiken som ropar "Katrineholm"! Vad fan tänkte jag, hur ofta sker det? Såg tyvärr inte vilka det var så om någon känner någon som var där ikväll så kan ni säga till.. Sen blev det i alla fall mycket skämt med Katrineholm mellan tagningar osv. Jag blev stolt men kände samtidigt att världen är sjukt liten, för publiken var från Malmö, Göteborg, Stockholm... Och Katrineholm!
Iallafall, jag skrattade så jag höll på att kvävas flera gånger. Hade en riktigt riktigt bra kväll.

Man fick ju tyvärr inte ta kort under inspelningen, men här är kort innan!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar