fredag 11 april 2014

140411.

Nu är det helg igen. Tiden går så fort!
Idag har vi suttit och skrivit på vår områdesbeskrivning. Vi fick mycket gjort men det är tråkigt och segt i min mening. Men men.
Helg som sagt. Ikväll ska jag först till Hanna på middag, dit kommer också Hannis. Sen ska vi vidare och sammanstråla med några ur herrlaget för lite partaj. Dock blir det varken mycket alkohol eller sent för klockan står på 7:00 imorgon bitti (hemskt för en icke-morgonmänniska). För imorgon förmiddag ska jag hjälpa till på en ungdomsturnering Malmö KFUM håller i. Det till klockan tolv. Sen snabbt hem och packa väskan för att bege mig till Oxie. Jag ska vara barnvakt åt Hampus och Emma till söndag morgon. Och det ryktas om att vi ska gå på MFF-Gefle imorgon. Tummen upp på det!
På söndag blir det också tidig morgon för då är det DM hela dagen. Och som avslutning på den här fullspäckade helgen ska jag tvätta.
Jag hoppas verkligen jag tar mig igenom helgen utan att stressa ihjäl.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar